Kategoria artykułu: Biznes
Sukcesja w Maxflizie: e-commerce, franczyza i otwarcie na inwestora. „Firmę trzeba poznać od podszewki”
W sieci wnętrzarskiej premium trwa zmiana pokoleniowa. Syn założyciela początkowo planował otwarcie oddziału rodzinnej firmy w USA, ale postanowił przejść przez wszystkie szczeble organizacji i w niedalekiej przyszłości przejąć zarządzanie całym biznesem. Efekty wprowadzanych przez niego zmian mają doprowadzić do osiągnięcia 500 mln zł przychodów w 2030 r. – Mając już międzynarodowe porównanie, dostrzegam ogromny potencjał nie tylko firmy, ale też polskiej gospodarki – mówi Piotr Kurleto jr., wiceprezes Maxflizu.
Mariusz Bartodziej
Martyna Maciuch
Newsroom XYZ
Mikołaj Śmiłowski
Mateusz Lubiński
Tomasz Augustyniak
Jakub Szymanek
Cezary Szczepański
Andrzej Mężyński




















Marek Skawiński
Krzysztof Figlarz
Barbara Oksińska
Małgorzata Grzegorczyk
Rafał Mrowicki