Brytyjska sieć The Real Pizza Company ogłosiła wejście na polski rynek franczyzowy

Brytyjska sieć pizzerii The Real Pizza Company (RPC) ogłosiła wejście na polski rynek. Marka planuje rozwój w Polsce poprzez współpracę z partnerami franczyzowymi oraz poszukiwanie master franczyzobiorcy, który będzie rozwijał pizzerie RPC w całym kraju.

W właśnie takim modelu marka rozwija się w Indiach. W Polsce The Real Pizza Company współpracuje z firmą PROFIT system, która odpowiada za rekrutację franczyzobiorców.

Jak podaje spółka, RPC została założona jako firma rodzinna, a jej założyciele nadal zarządzają firmą. RPC podaje, że oferuje tzw. pizze rzemieślnicze, czyli wykorzystujące tradycyjne techniki kulinarne

Polecamy: Domino’s na drodze do 500 pizzerii w Polsce. Firma przejęła sieć 105 i rozkręca franczyzę

– RPC poszukuje partnerów gotowych na długofalową współpracę i rozwijanie sieci na danym obszarze. Idealnie byłoby znaleźć partnera gotowego zostać masterfranczyzobiorcą, tak jak na rynku indyjskim. Jesteśmy jednak otwarci na współpracę z pojedynczymi franczyzobiorcami i uruchomienie master franczyzy w kolejnym kroku – mówi o wejściu na polski rynek Matt Fielder, jeden z założycieli The Real Pizza Company.

Fielder spodziewa dużego rozwoju segmentu produktów premium w gastronomii Polsce z utrzymaniem marżowości – wskazano w komunikacie RPC.

RPC będzie kolejnym graczem na polskim rynku franczyzowych pizzerii. Więcej pisaliśmy o nim tutaj.