Inpost współpracuje z brytyjską Grupą Debenhams
InPost nawiązał współpracę z brytyjskim potentatem w e-commerce, Grupą Debenhams. Jej klienci będą mogli korzystać z sieci Paczkomatów i punktów PUDO. To oznacza też, że InPost jest główną formą dostawy dla takich marek jak Dorothy Perkins, Coast, Warehouse, boohoo i Nasty Gal
– Nadal skupiamy się na ekspansji w Wielkiej Brytanii – w kwietniu przejęliśmy Yodel, dużego gracza logistycznego w UK. Ta transakcja umocniła InPost na pozycji trzeciego, największego dostawcy usług logistycznych na tym rynku. Wzmacniamy również nasze relacje z merchantami. Niedawno rozpoczęliśmy współpracę z czołowym brytyjskim sklepem e-commerce – ASOS, oferując unikalną na brytyjskim rynku dostawę następnego dnia do punktów PUDO i maszyn Paczkomat, a dziś zawieramy współpracę z prawdziwą legendą – Grupą Debenhams – mówi Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy InPost.
W pierwszym kwartale 2025 w Wielkiej Brytanii i Irlandii InPost dostarczył 24 miliony przesyłek (wzrost rok do roku o 39 proc.), a przychody wzrosły o 144,8 proc. Do końca roku firma planuje postawienie jeszcze 4500 nowych Paczkomatów.
Napisaliśmy o tym, bo temat uznaliśmy za ważny i interesujący dla naszych czytelników. Dla pełnej transparentności informujemy, że fundusz RiO, należący do Rafała Brzoski, prezesa i akcjonariusza InPostu, jest inwestorem w XYZ.