PAIH w nowej strategii zakłada zwiększenie potencjału eksportowego Polski

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) ogłosiła strategię na lata 2025-2029. Zakłada w niej zwiększenie potencjału eksportowego Polski i utrzymanie pozycji kraju jako atrakcyjnego miejsca inwestycji.

Nowa strategia PAIH oparta jest ona na czterech filarach: zwiększeniu eksportu, utrzymaniu poziomu inwestycji, promocji wizerunku Polski i poprawie efektywności biznesowej. Planowany jest również rozwój sieci zagranicznych i regionalnych biur handlowych.

PAIH chce też kontynuować rozwój koncepcji Marki Polskiej Gospodarki.

"Istotnym elementem działań będzie również tworzenie marki narodowej, która jeszcze bardziej wzmocni pozycję naszego kraju na arenie międzynarodowej. Jednym z narzędzi pomocnych w osiąganiu tego celu jest prowadzenie międzynarodowych projektów takich jak BrandHUB czy udział w wystawach światowych" – wskazała PAIH.

Agencja zakłada też poprawę efektywności biznesowej poprzez rozwój kapitału ludzkiego, cyfryzację, analitykę danych i optymalizację procesów.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) wchodzi w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR).

Źródło: PAP