Reklamy na TikToku i w grach przyniosły efekt. Australijskie siły zbrojne pobiły rekord rekrutacji

Australijskie siły zbrojne pobiły rekord rekrutacji. Do wojska zgłosiło się bowiem najwięcej ochotników niż w ciągu ostatnich 15 lat. To efekt reklam na TikToku i w grach online.

Jak tłumaczą przedstawiciele ministerstwa obrony, wojsko postanowiło poszukać rekrutów tam, gdzie młodzi ludzie przebywają - czyli w sieci. Reklamy, zachęcające do służby w australijskiej armii trafiły więc zarówno do gier sieciowych, jak i na portale społecznościowe - pisze "South China Morning Post".

Filmiki pokazywały, że wojsko oferuje pełne spektrum karier. Od zwykłych żołnierzy przez pilotów, czy speców od cyberobrony. Przedstawiały też korzyści zarówno finansowe, jak i pozapłacowe służby w wojsku.

I to przyniosło wymierny efekt. W tym roku do armii zgłosiło się 7 tysięcy ludzi. Tylu ochotników nie było w ciągu ostatnich 15 lat. Dlatego też armia zamierza kontynuować proces szukania nowych żołnierzy w sieci.