Dzieje się
Ten wpis stanowi część relacji na żywo z 09.04.2025
NEWSROOM XYZ

Baseig, gracz z branży fashion-tech, chce zadebiutować na NewConnect

W nadesłanym redakcji XYZ komunikacie prasowym start-up Baseig, łączący ze sobą światy technologii i mody, wskazuje, że w jego planach znajduje się debiut na rynku NewConncet. Polska spółka, choć działa od 2023 r., chce pojawić się na giełdzie. Pozyskane pieniądze w emisji akcji mają zostać przeznaczone na skalowanie działalności oraz rozwój nowych produktów.

Jak firma podkreśla, w niespełna dwa lata działalności udało jej się zaistnieć na 24 rynkach. Ubrania z metką Baseig trafiają m.in. do USA, Niemiec, Australii, ale także Puerto Rico czy Mikronezji. Start-up wykorzystuje do projektowania oraz produkcji autorski system oparty o sztuczną inteligencję. Najnowocześniejsze technologie są przez spółkę wykorzystywane również w marketingu.

Grupą docelową usług oferowanych przez Baseig są twórcy internetowi, chcący stworzyć własną, limitowaną kolekcję ubrań. Start-up oferuje kompleksową pomoc w tym zakresie – od projektu, przez produkcję, następnie magazynowanie oraz sprzedaż. Firma posiada własną szwalnię oraz centrum logistyczne, co ułatwia jej realizację powyższych zadań.

Baseig nie podał, o jakiej kwocie mowa w przypadku ogłoszenia sprzedaży akcji. Firma nie zdradziła również szczegółowych danych finansowych. Podkreśliła za to, że już teraz wykazuje rentowność, a zastrzyk gotówki ma pomóc jej zrealizować „ambitne plany rozwoju”.