Thomas Cook chce wejść do Polski. Planuje odczarować wakacje pakietowe

Thomas Cook, po przejęciu przez eSky Group, szykuje się do wejścia na polski rynek turystyczny. Pakiety wakacyjne dostępne będą offline – u agentów turystycznych.

W nowej ofercie klienci dostaną tzw. pakiety dynamiczne. Na czym to polega? Zamiast czarterowania całych samolotów, operator wycieczek wykupuje miejsca albo w samolotach rejsowych dużych linii, albo w tanich liniach lotniczych. Co to oznacza? Ano to, że w tanich liniach możemy być zmuszeni do opłacania bagażu rejestrowanego. Do tego – jako że ceny lotów są zmienne – cena takiego pakietu potrafi się wahać w ciągu kilku dni. A im bliżej wylotu, tym wycieczka będzie droższa.

Są też zalety takich wakacji – jako że loty są zwykłymi liniami lotniczymi, mamy większą swobodę wyboru kierunku. Do tego na dalekich trasach dostaniemy bardziej komfortowe loty niż czarterami. No i – co najważniejsze – czartery latają tylko w określone dni tygodnia. Tu możemy wylecieć skąd chcemy i kiedy chcemy.

Thomas Cook zapewnia, że wszystkie pakiety, które zaoferują, wybiorą eksperci, którzy przypilnują rygorystycznych kryteriów jakości. Firma zapewnia też, że postara się „odczarować” ograniczone zaufanie do dynamicznych pakietów.

– Podobnie jak udało się nam to zrobić w przypadku redefinicji produktu City Break, tak i teraz chcemy wykorzystać siłę technologii eSky oraz zaufanie do marki Thomas Cook. Nasz cel to dostarczenie gotowych pakietów wypoczynkowych, które łączą elastyczność i najlepsze ceny z pewnością i bezpieczeństwem touroperatora – zapowiada Jarosław Grabczak, Head of Commercial Product w eSky.pl i Thomas Cook.

Thomas Cook stawia na współpracę z agentami

Thomas Cook przypomina, że jako część grupy eSky, obejmuje klientów pełną ochroną Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego i Turystycznego Funduszu Pomocowego. Ma też gwarancję ubezpieczeniową na ponad 51 milionów złotych. Turyści mogą się więc bezpiecznie czuć na wakacjach pakietowych.

Wbrew trendom w podróżach, Thomas Cook stawia przede wszystkim na współpracę z agentami. Hotele tej firmy nie będą dostępne na eSky.pl. A dzięki polityce cenowej agenci mają dostać przewagę konkurencyjną nad sprzedażą sieciową.

– Wierzymy, że polski rynek jest gotowy na nową jakość w turystyce zorganizowanej – opartą na zaufaniu, komforcie, technologii i eksperckim doborze oferty. Thomas Cook ma być synonimem spokojnych, perfekcyjnie zaplanowanych wakacji – dodaje Jarosław Grabczak z eSky.pl i Thomas Cook.