Unilever kupuje markę Dr Squatch za 1,5 miliarda dolarów
Unilever przejmuje amerykańską markę kosmetyków dla mężczyzn Dr Squatch za 1,5 miliarda dolarów. Transakcję ogłosiły wcześniej w tym tygodniu wszystkie strony, ale dopiero teraz poznano jej wartość.
Unilever przejmuje amerykańską markę kosmetyków dla mężczyzn Dr Squatch za 1,5 miliarda dolarów. Transakcję ogłosiły wcześniej w tym tygodniu wszystkie strony, ale dopiero teraz poznano jej wartość - pisze Reuters.
Dr Squatch to marka kosmetyków dla mężczyzn założona w 2013 roku przez Jacka Haldrupa. Firma rozpoczęła działalność od sprzedaży ręcznie robionych mydeł. Obecnie oferuje także dezodoranty, szampony, perfumy, balsamy i inne produkty do pielęgnacji.
Siedziba Dr Squatch znajduje się w Los Angeles. Produkty firmy dostępne są zarówno w sprzedaży internetowej, jak i w sklepach stacjonarnych.
Według wcześniejszych doniesień Reutersa, Summit Partners rozważał sprzedaż Dr Squatch już w zeszłym roku. Wartość marki szacowano wówczas na ponad 2 miliardy dolarów.
Unilever zapowiedział, że przejęcie Dr Squatch uzupełni jego ofertę kosmetyków dla mężczyzn, do której należą już m.in. marki Axe i Dove Men+Care. Koncern zamierza rozwijać markę na rynkach międzynarodowych.