Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny w kampanii Maspexu. Będą ambasadorami marki DrWitt
DrWitt poszerza grono swoich ambasadorów. Twarzami nowej kampanii polskiej marki soków i napojów zostali Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny. Wizerunki piłkarzy FC Barcelony pojawią się na opakowaniach napojów izotonicznych produkowanych przez Grupę Maspex.


Z tego artykułu dowiesz się…
- Co o współpracy z DrWitt mówią Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny.
- Jacy inni sportowcy są ambasadorami marki.
- Na czym będzie polegało partnerstwo DrWitt z Ekstraklasą.
„Be a Legend” to nowa kampania DrWitt, której twarzami będą Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny. Zaangażowanie dwójki polskich piłkarzy ma budować skojarzenia napojów izotonicznych DrWitt z profesjonalizmem i sukcesem.
– Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego nikomu nie trzeba przedstawiać. To wybitni sportowcy i osobowości, których rozpoznawalność wykracza daleko poza świat futbolu. Lista ich trofeów i rekordów jest imponująca, ale to mistrzowie nie tylko na boisku. Doskonale wpisują się
w przesłanie naszej kampanii „Be a Legend” – mówi dr Krzysztof Pawiński, CEO Grupy Maspex.
Pod szyldem DrWitt Grupa Maspex produkuje soki, napoje izotoniczne, wody witaminowe, żele energetyczne i przekąski proteinowe. Są dostępne m.in. w Czechach, Rumunii, Bułgarii i na Słowacji.
– Profesjonalny sport to nie tylko talent, ale przede wszystkim codzienna, ciężka praca, poświęcenie i dbałość o każdy detal. Kluczowe znaczenie ma zarówno intensywny trening, jak
i odpowiednia regeneracja – a w tym procesie niezbędne jest właściwe nawodnienie organizmu. DrWitt to marka, która doskonale rozumie potrzeby aktywnych osób – przekonuje Robert Lewandowski.

– Wiem, że w sporcie talent i ciężka praca to nie wszystko – równie ważna jest sfera mentalna, charakter, determinacja, nastawienie i osobowość. Cieszę się, że mogę być ambasadorem marki, która wspiera tych, którzy aktywnie dążą do bycia najlepszą wersją siebie – zarówno w sporcie, jak i poza nim – dodaje Wojciech Szczęsny.
Dla obu piłkarzy to nie pierwsza współpraca z polskimi markami. Od 2021 r. Robert Lewandowski jest ambasadorem 4F. Uczestniczy również w kampaniach Totalizatora Sportowego. Do 2023 r. był twarzą napojów Oshee. Promował też rowery firmy Storm.
Z kolei Wojciech Szczęsny współpracuje z polską giełdą kryptowalut Zondacrypto.
DrWitt stawia na sport
Od 2024 r. ambasadorem marki DrWitt jest Szymon Marciniak. Jak przekazał rzecznik Grupy Maspex, Daniel Karaś, współpraca z polskim sędzią będzie kontynuowana.
DrWitt był oficjalnym partnerem ubiegłorocznego wyścigu Tour de Pologne. Współpracuje też
z Polską Federacją Socca, czyli piłki nożnej sześcioosobowej.
Dwa dni temu marka DrWitt poinformowała o nawiązaniu współpracy z piłkarską Ekstraklasą. Od rozpoczynającej się dziś rundy wiosennej sezonu 2024/2025 DrWitt będzie partnerem statystyk meczowych – ich wyświetlaniu w trakcie meczów oraz publikacji w kanałach komunikacji będzie towarzyszył logotyp marki i podpis DrWitt Stats. Logo marki oraz jej produkty będą też prezentowane w trakcie meczów – m.in. na bandach reklamowych.
Grupa Maspex stawia na współpracę ze sportowcami również w innych krajach, gdzie dostępne są produkty DrWitt. Ambasadorami marki byli m.in. słowacki piłkarz Marek Hamšík (kojarzony przede wszystkim z wieloletniej gry w Napoli) oraz czeski hokeista Jaromír Jágr, uważany za jednego z najlepszych graczy w historii dyscypliny (kilkanaście lat grał na lodowiskach NHL; obecnie ma 53 lata i występuje w klubie czeskiej Ekstraligi).


Główne wnioski
- DrWitt od kilku lat angażuje sportowców do swoich kampanii – również poza Polską.
- W rundzie wiosennej Ekstraklasy DrWitt będzie oficjalnym partnerem tych rozgrywek.
- Dla Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego to kolejna kampania realizowana z jedną z polskich marek.