Zmiany w Audi Polska. Są nowi dyrektorzy sprzedaży i marketingu
Audi Polska zmienia skład kierownictwa firmy. Dyrektorem sprzedaży został Przemysław Schwarz, natomiast dyrektorem marketingu – Michał Zygmanowski.
Przemysław Schwarz pracuje w Audi od 2010 roku. Wcześniej był dyrektorem działu rozwoju sieci dealerskiej. Odpowiadał także za strategię i działania marketingowe. Teraz jego zadaniem będzie wzmocnienie pozycji marki w sprzedaży.
Z kolei stanowisko dyrektora marketingu Audi Polska objął Michał Zygmanowski. Wcześniej pracował na podobnym stanowisku w marce Volkswagen. Z marketingiem związany jest od 16 lat, a z grupą Volkswagen – od 2017 roku.
Audi podkreśla, że zmiany w kadrze kierowniczej to kontynuacja strategii rozwoju.
– Jestem przekonany, że dzięki interdyscyplinarnej wiedzy Przemysława Schwarza, znającego naszą markę od podszewki, zdołamy odnosić kolejne sprzedażowe sukcesy. Nie mam też wątpliwości, że Michał Zygmanowski jest najlepszym możliwym wyborem na stanowisko, które właśnie opuszcza Przemysław Schwarz – to doświadczony i kreatywny manager, którego eksperckość pomoże nam na polu działań marketingowych – mówi Łukasz Zadworny, dyrektor marki Audi w Polsce.
Audi zakończyło 2024 rok jako lider segmentu premium. Zarejestrowano 29 161 samochodów, co daje 22,5 proc. udziału w rynku premium. Sieć dealerska Audi Polska obejmuje obecnie 37 autoryzowanych salonów sprzedaży i serwisu.