PKP Intercity uruchomi program lojalnościowy dla pasażerów w czerwcu 2026 roku
PKP Intercity planuje wprowadzenie programu lojalnościowego, który ma ruszyć w czerwcu 2026 roku. Pasażerowie będą mogli zbierać punkty i wymieniać je na bilety – poinformował prezes spółki Janusz Malinowski.
PKP Intercity ogłosiło, że pracuje nad wdrożeniem programu lojalnościowego dla podróżnych, który ma być gotowy w czerwcu 2026 roku. Informację przekazał prezes spółki Janusz Malinowski w rozmowie z Polską Agencją Prasową.
Program zakłada, że pasażerowie będą otrzymywać punkty za przejazdy, które następnie będzie można wymieniać na bilety kolejowe. – Trwają intensywne prace, chcemy zrobić wszystko, żeby na czerwiec przyszłego roku nasz program lojalnościowy był gotowy – zapowiedział Malinowski.
Wcześniejsze prace nad programem prowadził poprzedni zarząd PKP Intercity, jednak – jak stwierdził Malinowski – projekty „nie ujrzały poziomu koncepcji”. Obecne kierownictwo spółki zdecydowało się rozpocząć prace od nowa.
Pierwsze plany wprowadzenia programu lojalnościowego pojawiły się w połowie 2022 roku. Pod koniec października tego samego roku zapowiedziano postępowanie na wybór dostawcy systemu, ale na początku 2023 roku zdecydowano, że spółka przygotuje program we własnym zakresie. W połowie 2023 roku PKP Intercity ponownie zmieniło zdanie i ogłosiło plan przetargu - pisze PAP.
PKP Intercity to największy operator kolejowy w Polsce, który realizuje połączenia między dużymi miastami, popularnymi kurortami oraz trasami międzynarodowymi. W 2023 roku spółka przewiozła 78,5 mln pasażerów – o 15 proc. więcej niż w roku 2022.
Przewoźnik oferuje cztery kategorie pociągów: ekonomiczne TLK i IC oraz ekspresowe EIC i EIP, w tym połączenia obsługiwane przez składy Pendolino.
W 2024 roku PKP Intercity planuje przewieźć 88 mln pasażerów, a do 2030 roku – 110 mln.