Meta pomoże reklamodawcom. W roli głównej generatywna AI
Meta przedstawia nową erę generatywnej AI. Rozwiązania "Nowej Przewagi+" mają pomóc reklamodawcom i agencjom reklamowym.
Jednym z takich ułatwień ma być usprawnienie generowania filmików. Obrazy będzie można zmienić w dynamiczne widea z animacjami, napisami i muzyką. To ma pozwolić na bezproblemowe dołączenie logotypów marek, by tworzyć jednolity przekaz na obrazach, we wpisach czy na filmach. Da się też na rolkach i stories na Facebooku umieszczać przyciski "call to action".
Nowe rozwiązania mają przekonać ludzi, którzy nie chcą oglądać długich reklam, by nie przeskakiwali całego filmiku. Będzie bowiem można przeskoczyć do słów kluczowych danego ogłoszenia, wybranych przez AI.
Pojawi się też możliwość rozmowy ze sztuczną inteligencją, bez wychodzenia z apki FB czy Instagrama, która pozwoli uzyskać szybką pomoc techniczną czy więcej informacji o produkcie czy gwarancji. Taka rozmowa będzie też dostępna w wersji głosowej, by wyglądało to jak rozmowa ze sprzedawcą w sklepie.
Jak uważa Meta, te inwestycje doprowadzą do zwiększenia zwrotu z wydatków na reklamy średnio o 22 proc., oraz konwersję reklam o 5 proc.