Rozkoszny dosypie smaku do Kamisu. Wspólnie stworzyli nową linię produktów
Duży producent przypraw Kamis, należący do koncernu McCormick, nawiązał współpracą z popularnym twórcą kulinarnym - Michałem Korkoszem czyli Rozkosznym. Razem stworzyli uniwersalne posypki do popularnych dań.
Z tego artykułu dowiesz się…
- Na czym polega współpraca Rozkosznego, znanego influencera kulinarnego z marką Kamis.
- Kiedy produkty Rozkoszny X Kamis będą dostępne w sklepach.
- Jaka jest historia marki Kamis.
Kamis, producent przypraw, który należy do koncernu McCormick, zaprosił do współpracy znanego twórcę kulinarnego – Michała Korkosza, znanego jako Rozkoszny. Efektem wspólnego działania jest nowy typ produktów – posypki, które nie tylko służą jako mieszanka przypraw, ale mogą być stosowane do posypania gotowego dania.
Rozkoszny gra z Kamisem
Rozkoszny to znany twórca kulinarny, który na Instagramie ma 779 tys. obserwujących. Jest również autorem popularnych książek kulinarnych.
- Pomysł stworzenia tych produktów narodził się już w moje głowie kilka lat temu. Cieszę się, że współpraca z Kamisem pozwoliła mi przenieść swoje marzenia na talerze Polaków i sprawić, by każde danie stało się jeszcze bardziej rozkoszne. Gotując, szybko zrozumiałem, że perfekcyjnie skomponowane danie to nie tylko starannie zbudowane smaki per se, ale także ekscytujące tekstury - z chrupnięciem na czele. Dlatego wraz z marką Kamis stworzyłem trzy posypki, których wystarczy szczypta, aby odmienić dania nie do poznania - zapewnia Rozkoszny.
Linia posypek obejmuje trzy warianty: Bomba Umami, Wędzone Chrupnięcie oraz Posypka Bajglowa do wszystkiego. Autorskie kompozycje Rozkosznego od 26 czerwca będzie można znaleźć na sklepowych półkach.
- Produkty Rozkoszny x KAMIS dostępne będą w Biedronce, a następnie w kolejnych sieciach w całej Polsce - dodaje Rozkoszny na Instagramie.
- Cieszy nas nie tylko wprowadzenie na rynek zupełnie nowej kategorii produktów, ale także możliwość pracy z osobą, która autentycznie kocha gotowanie i odkrywanie smaków. Połączenie naszej ekspertyzy oraz wysokiej jakości składników z pasją i zaangażowaniem Michała pozwoliło stworzyć produkty, których smak i tekstura nadają rozkoszy każdemu gryzowi – mówi Urszula Jasińska, Senior Brand Manager.
Historia marki Kamis
Kamis to marka o polskim rodowodzie. Została założona w 1991 r. przez Roberta Kamińskiego. Wtedy na polski rynek trafiły pierwsze produkty: pieprz i papryka. W 1993 r. portfolio produktów poszerza się o mieszanki przypraw, później o musztardę i przyprawy na grilla.
We wrześniu 2011 r. została przejęta przez McCormick & Company. Po tej transakcji, w lipcu 2012 r. nazwa firmy z Kamis SA zmieniła się na McCormick Polska SA.
Firma McCormick jest światowym liderem w kategorii przypraw i produktów smakowych, generuje roczną sprzedaż na poziomie 6,35 mld dolarów. Firma produkuje, sprzedaje i dystrybuuje przyprawy, mieszanki przypraw i inne smakowite produkty dla całego przemysłu spożywczego - punktów sprzedaży detalicznej, producentów żywności i firm gastronomicznych.
Główne wnioski
- Producent przypraw Kamis, należący do koncernu McCormick, nawiązał współpracę z Rozkosznym. Razem stworzyli uniwersalne posypki do popularnych dań.
- Autorskie kompozycje Rozkosznego od 26 czerwca będzie można znaleźć na sklepowych półkach. Najpierw w Biedronce, a następnie w kolejnych sieciach w całej Polsce
- Marka Kamis została założona w 1991 r. przez Roberta Kamińskiego. We wrześniu 2011 r. została przejęta przez McCormick & Company, światowego lidera rynku przypraw.
