LPP ze wzrostem przychodów w trzecim kwartale
Grupa LPP zanotowała w trzecim kwartale 2025 r. wzrost przychodów o 23 proc. w ujęciu rocznym – wynika z opublikowanych przez LPP wstępnych danych.
Wzrost sprzedaży online wyniósł 22 proc. w ujęciu rocznym. Wzrost sprzedaży offline – 24 proc. w ujęciu rocznym. Narastająco po trzech kwartałach roku (od lutego do października 2025 proc.) wzrost sprzedaży wyniósł 22 proc. rok do roku – podała grupa.
Sprzedaż LFL (w ujęciu porównywalnym, czyli wyłącznie w sklepach, które działały w danym okresie i w porównywalnym okresie poprzedniego roku) w sklepach stacjonarnych LPP wzrosła o 4,3 proc. w trzecim kwartale i o 3,3 proc. narastająco w trzech kwartałach.
W trzecim kwartale 2025 r. grupa otworzyła 232 nowe sklepy, z czego 200 stanowiły sklepy marki Sinsay, a 32 – sklepy Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Łączna powierzchnia handlowa salonów LPP na koniec października wyniosła 2850 tys. m kw., o 26 proc. więcej w ujęciu rocznym.
"W trzecim kwartale spółka zanotowała powrót do ponad 20 proc. wzrostu sprzedaży (w walutach stałych) zarówno w offline jak i online. Spółka kontynuowała aktywną politykę maksymalizacji marży brutto przy jednoczesnym efektywnym zarządzaniu kosztami SG&A, skupiając się na rentownym wzroście" – podano w komunikacie.
Ostateczne dane za trzeci kwartał zostaną opublikowane w okresowym raporcie finansowym 11 grudnia 2025 r.