Premiera Battlefield 6. Największy weekend otwarcia w historii serii

Electronic Arts chwali się, że najnowsza część Battlefielda zaliczyła największe otwarcie w historii serii. Start tej sieciowej strzelanki nie obył się jednak bez problemów.

Według EA gra – w ciągu pierwszego weekendu od premiery – sprzedała się w ponad siedmiu milionach sprzedanych egzemplarzy. Battlefield 6 miał też największy wynik w historii EA na platformie Steam. Według danych firmy tylko podczas pierwszego weekendu rozegrano ponad 172 miliony potyczek, a transmisje z gry oglądano przez 15 milionów godzin.

Niestety nie obyło się bez problemów. Część graczy, która skorzystała na PC z platformy EA – EA App – miała problemy z uruchomieniem gry. Wielu z nich zwróciło BF6 i kupiło go choćby na Steam. Sama firma obiecała w ramach rekompensaty przepustkę sezonową i dodatkowe bonusy do gry.

Firma zapowiada też rozwój gry. 28 października ruszy pierwszy sezon rozgrywek z nową mapą, uzbrojeniem i trybami rozgrywki. Kolejne mapy i tryby, jak sabotaż dla drużyn ośmioosobowych, trafią do gry 18 listopada. Finał sezonu, wraz z zimową mapą Empire State, znajdzie się w Battlefield 6 9 grudnia.

Gra jest dostępna na PlayStation®5, Xbox Series X/S i PC.