Świetne wyniki ERLI. Zysk operacyjny po trzech kwartałach wzrósł o 95 proc.
Platforma zakupowa ERLI pokazuje świetne wyniki po trzech kwartałach 2025. Wartość sprzedanych produktów wzrosła o 52 proc., liczba transakcji poszła w górę o 57 proc., a przychody aż o 62 proc.
Jak wynika z danych, w okresie od stycznia do września 2025 wartość sprzedanych produktów wyniosła 1,29 miliarda złotych (wzrost o 52 proc.). Z kolei łączna wartość transakcji przekroczyła 1,37 miliarda złotych, a ich liczba przekroczyła 6,3 miliona. Przychody wzrosły do 189,7 mln zł (wzrost o 62 proc.), zaś zysk operacyjny wyniósł 15,4 miliona złotych, czyli aż o 95 proc. więcej niż w 2024. W samym trzecim kwartale największą dynamikę wzrostu odnotowano w kategoriach „kultura i rozrywka” (wzrost wartości sprzedanych produktów o 107 proc.), „uroda” (wzrost o 92 proc.), „motoryzacja” (wzrost o 76 proc.), „supermarket” (wzrost o 68 proc.) oraz „elektronika” (wzrost o 53 proc.).
W tym roku dołączyło do ERLI 1,44 miliona nowych klientów oraz ponad 5 tysięcy sprzedawców. Głównym kanałem zakupowym stała się aplikacja mobilna, która generuje 60 proc. wartości sprzedaży. Firma postawiła też na rozwój narzędzi opartych na AI, automatyzujących rekomendacje produktów i przyspieszających obsługę klienta.
Teraz firma szykuje się do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. W czwartym kwartale przypada zarówno Black Friday, jak i zakupowy sezon świąteczny.
– „Ten rok pokazuje, że w polskim e-commerce jest miejsce na realną alternatywę wobec globalnych gigantów i dużych platform. Dziś jesteśmy w czołówce marketplace’ów w Polsce, ale nasze ambicje się na tym nie kończą” – mówi Adam Ciesielczyk, prezes i założyciel platformy.
ERLI, jak czytamy w komunikacie platformy, to marketplace nr 2 w Polsce, a jednocześnie największa taka spółka z wyłącznie polskim kapitałem. Na platformie działa ponad 35 tys. polskich sprzedawców, a z serwisu korzysta około 6 milionów zarejestrowanych klientów..