Poczta Polska ogłasza partnerstwo strategiczne z Temu
Poczta Polska ogłosiła "partnerstwo strategiczne" z Temu, chińskim gigantem e-commerce. Współpraca ma zapewnić szybsze dostawy na terenie kraju.
"Poczta Polska zacieśnia współpracę z Temu (...). Bliższa współpraca umożliwi płynną integrację logistyczną, a w konsekwencji zapewni szybsze dostawy klientom w całej Polsce realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej" – podał operator.
Jak wskazano w komunikacie, współpraca ma na celu poprawę jakości usług, zwiększenie niezawodności procesu logistycznego i zapewnienie zasięgu dostaw w całym kraju.
"Dzięki najnowocześniejszym węzłom logistycznym w Ciemnem pod Warszawą, Lisim Ogonie i Wrocławiu, krajowy operator gwarantuje szybkie i precyzyjne sortowanie, przetwarzanie i dostarczanie przesyłek do ponad 22 tys. punktów odbioru" – wskazano.
"Logistyka Poczty Polskiej spełnia rygorystyczne kryteria wydajności, w tym przetwarzanie zamówień jeszcze tego samego dnia i zapewnienie pełnej obsługi procesów w szczytowych sezonach. Zeszłej zimy Temu uruchomiło model Local-to-Local w Polsce, aby zachęcać polskie, lokalne firmy do sprzedaży na platformie. Firma dąży do tego, by 80 proc. europejskiej sprzedaży było zaopatrywane i wysyłane z lokalnych magazynów" – podano także.
"Poczta Polska jest naturalnym partnerem dla firm z rynku e-commerce. Współpraca z tak dużym, globalnym graczem, jak Temu, dodatkowo umacnia naszą silną pozycję. Polacy bardzo chętnie korzystają z platform zakupowych, więc zadaniem Poczty Polskiej jest usprawnienie procesu, skracanie czasu dostaw i zapewnienie konkurencyjnych cen" – skomentował cytowany w komunikacie Piotr Szajczyk, wiceprezes Poczty Polskiej.