W.Kruk S.A kupuje polską markę biżuterii Lilou
W.Kruk S.A. kupuje polską markę biżuterii personalizowanej Lilou. Pozyska w ten sposób nie tylko sieć 45 butików, ale także sklep internetowy tej marki.
Lilou powstała w 2008 roku. Do tej pory należała do twórców, Magdaleny i Yves’a Mousson-Lestang. Firma oferuje swoje produkty nie tylko w sieci i w butikach, ale także na lotniskach w Polsce. Do tego, od lipca tego roku biżuterię tej marki można też kupić na pokładzie samolotów LOT. W.Kruk S.A. zapewnia, że sieć salonów dalej będzie prowadzona pod marką Lilou, by zachować jej odrębny charakter.
– Jestem dumna, że po 17 latach tworzenia autorskiej biżuterii, która zdobyła serca kobiet w Polsce i zagranicą, łączymy siły z marką jubilerską o największym dorobku na rynku – mówi Magdalena Mousson-Lestang. – Autorski charakter Lilou pozostanie niezmieniony, a przed nami dalszy rozwój biznesu w ramach silnej i nowocześnie zarządzanej grupy kapitałowej – dodała.
Transakcję musi jeszcze zaakceptować UOKiK.