W.Kruk S.A kupuje polską markę biżuterii Lilou

W.Kruk S.A. kupuje polską markę biżuterii personalizowanej Lilou. Pozyska w ten sposób nie tylko sieć 45 butików, ale także sklep internetowy tej marki.

Lilou powstała w 2008 roku. Do tej pory należała do twórców, Magdaleny i Yves’a Mousson-Lestang. Firma oferuje swoje produkty nie tylko w sieci i w butikach, ale także na lotniskach w Polsce. Do tego, od lipca tego roku biżuterię tej marki można też kupić na pokładzie samolotów LOT. W.Kruk S.A. zapewnia, że sieć salonów dalej będzie prowadzona pod marką Lilou, by zachować jej odrębny charakter.

Jestem dumna, że po 17 latach tworzenia autorskiej biżuterii, która zdobyła serca kobiet w Polsce i zagranicą, łączymy siły z marką jubilerską o największym dorobku na rynku – mówi Magdalena Mousson-Lestang. Autorski charakter Lilou pozostanie niezmieniony, a przed nami dalszy rozwój biznesu w ramach silnej i nowocześnie zarządzanej grupy kapitałowej dodała.

Transakcję musi jeszcze zaakceptować UOKiK.