Starbucks w USA wystartował z jesiennym menu. Produkty sezonowe to 10 proc. sprzedaży sieci
Starbucks w USA 26 sierpnia wprowadził do sprzedaży produkty z sezonowego, jesiennego menu. Oferta sezonowa jest jednym z głównych czynników napędzających ruch w sieci.
Do sprzedaży powróciła m. in. kawa Pumpkin Spice Latte, najpopularniejszy z sezonowych produktów Starbucksa. W tym roku sieć pozostawiła cenę napoju bez zmian – podaje Axios.
Jak wskazuje portal, firma podała, że oferty sezonowe odpowiadały za jedną dziesiątą jej sprzedaży w 2024 r.
Starbucks od kilku kwartałów mierzy się ze spadkiem sprzedaży. W drugim kwartale 2025 r. przychody ze sprzedaży sieci w USA oraz globalnie spadły po 2 proc.
Axios zwraca także uwagę, że w 2025 r. menu jesienne wraca później niż w zeszłym roku, kiedy zostało wprowadzone już 22 sierpnia. Tegoroczna data jest jednak wyraźnie wcześniejsza niż w latach 2015-2017, kiedy Pumpkin Spice Latte wracało do sprzedaży dopiero w pierwszych dniach września.